۶ پاسخ

احساس میکردم فقط برا من دیر میگذره
چرا نمیگذره اخه

ای جانممم🥰

خدایااااا منم خیلی عجله دارم نمیدونم هم حس خوبیه هم استرس داریم از بس منتظریم، قربونش برم من انشاءالله سالم باشه عزیزم بمونه برات🤍🤍

اوخییییش نانا

منم همین حس رو دارم ک دیر میگذره

اوخییی

سوال های مرتبط