۹ پاسخ

منم هر یه دست که میخرم همون موقع میشورم

ایدووو🥺🫀

من هنوز نرفتم خرید😂 خوشبحالت

اوخی خداحفظش کنه برات برامنم دعا کن بعدسقط بتونم بارداربشم

من می‌خوام فقط ۰ تا ۳ ماهشو بشورم اونا دیگه حیف ام میاد

با دست شستین؟یا انداختین تو ماشین؟

من اصلا نمیشورم لباسارو

الهی مبارکش باشه

مال من اینهمه خریدم سایز یک ولی بچم خیلی ریز بود ۰ هم بزرگ بود براش

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان Aryia🤎✨ مامان Aryia🤎✨ ۹ ماهگی