۶ پاسخ

شیر اصلا فرقی نداره شیرخشک باشه یا پاستوریزه یا گاو کلا شیر زیاد دادن بعد یکسالگی باعث کم خونی میشه.
الان روزی ۱۸۰ تا شیر بخورن کافیه اصلا هم فرقی نداره چی باشه

اگ گرفتی دیگه چیزی نباید بدی
چرا شیر گاو بدی
من ۱۸ ماهگی گرفتم

بچه از دوسالگی دیگه نیاز به شیر نداره
بعد از دوسالگی هفته ایی سه یا چهاربار شیر گاو اونم توی لیوان
اگر دوست نداشتن نیاز به اصرار نیست چون کلسیم از پنیر و ماست و کشک دریافت میکنن و حتی میشه چیزای دیگه مثل بادام سنجد که کلسیم خیلی زیادی داره بدیم

شیر گاوم یک دفه شبا بده

میگن تا ۲ سالگی
ولی خب من گرفتم
البته قصد نداشتم خیلی ی دفه ای شد
اگه وابسته نیس بگیر برا خودت راحت تره
من وابسته نبودن ۲ وعده نشد بخورن دیگه دیدم ۲ دفه نخوردن هیچی نگفتن دیگه ندادم
نه اونا اذیت شدن نه من

چرا کم‌خونی میاره شیر گاو؟🤔

سوال های مرتبط