۲ پاسخ

تو‌ شیشه براش بپز ، هم مقوی تره هم خوشمزه تر ، اونجوری یه ذره گوشت همه طعمش می‌ره به آب دیگه بی مزه میشه

بذار تو شیشه
یه تیکه ماهیچه با جعفری یا پیاز یا هویج که بوی زهم‌نده بنداز تو شیشه درش را محکم ببند
بذار تو قابلمه آبجوش و بذار دوسه ساعتی بپزه برا خودش اونجوری همه خواصش هم حفظ میشه

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان مهوا💖💝💓 مامان مهوا💖💝💓 ۹ ماهگی