۱۳ پاسخ

عزیزم معدت ک پربشه چ شیرین باشه چ ترش بچت امرژی میگیره ی پیاله سوپ بخور مجبور نیستی شیرینی بخوری خطرهم داره

عزیزم بتامتازون کلا حرکت بچه کم میکنه.مراقب باش حواست خیلی باشه هی برو چک کن

ولی کاش نمیزدی بتا رو عزیزم ....بتا خودش باعث میشه بچه زودتر بدنیا بیاد این دردا اصلا درد زایمان نیست و همش درد براکسون هیکسه کاملا عادی

هیچی یدونه آبمیوه پاکتی بگیر بخور مثلا طعم سیب اینا بچه بندری میرقصه

نوشابه زیرو بخور

منم بتا گرفتم
بچه تا سه روز تکون نمیخورد

نوشابه

نوشابه فوق العادس حتما بخور زود حرکت میکنه من برای بچم ۳ بار رفتم سونو نمی‌چرخد
تا روز آخر یکی از بیماران گفت نوشابه بخور
منم خوردم زود حرکت کرد خدا خیرش بده

نوووووشابه

باید یه چیز شیرین بخوری اخه۸خ

دلستر فووووق العادست

کمپوت یا رانی بخور

بستنی

سوال های مرتبط

مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق و گردو مامان فندق و گردو ۳ سالگی