۱۱ پاسخ

پسر من هیچ دندونی درنیاورده😑 از ۶ ماهگی منتظریم برو خداتو شکر کن

درومد ببر دندونپزشکی برات میکشه هر کدوم درومد ببر دندونپزشکی میکشه

مگه به خاستن تویه عزیزم🤣

خعلی با مزه تر میشن

من میخوام زودتر دندوناش دربیاد راحت شه دخترم😐

خداروشکر کن مگه ناراحتی داره🥴🙁

ینی چی‌😐😐 خب یه پروسه طبیعیه ک باید طی بشه و همه دندونا دربیان
مگ میشه فقط دوتا پایین باشه
عجیب بود والا خندم گرفت😂😂😂

بچه داره رشد میکنه نمیشه که رشد نکنه چون تو دلت نمیخواد چند سال دیگم حتما میخوای بگی ریش شبیل در نیاره من دلم نمیخاد😐😑

قیافشون خرگوشی باحال تره😂

وا😐😐😐😐

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط