خانما شیر دوش باید ببرم بیمارستان؟؟

۴ پاسخ

من بردم ولی نیاز نشد

اونجا گفتن ۸ قطره اغوز نیاز داره با دو تا فشار نوک سینه ماما دراورد داد دهن نینی. اینقد اغوز سفته که کار به شیردوش نمیرسه

برای من به کار نیومد عزیزم ❤️

بله ممکنه نیاز بشه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد