۴ پاسخ

هیچی عادیه تا چندروز درد
من یه سر بخیه ام همچین میسوخت انگار ذغال داغ چسبوندن اون قسمت خیلی بد بود 😑

تا بخیه ها تو بکشی وضعیت همینه😮‍💨

طبیعیه گلم

طبیعیه تازه زایمان کردی خوب تا یه هفته دیگ جوش میخوره خوب میشه. اگ سزارینی حتما گن ببند

سوال های مرتبط