۱۱ پاسخ

چرا پاکیدی،داشتم میخوندمااا
کنجکاو موندم

سلام .گنتون‌ از اون چسبی ها هستش‌ ؟؟
میشه یک عکس از گنتون‌ بدین توروخدامن خیلی مغازه رفته همسرم ولی هنوز میدا نکرده؟؟؟؟میگه چسبی ها بود ولی اوناهم زود چسبشون خراب میشه وزیاد سفت نمیکنه

چه خوب ک‌بستی من‌شکمم‌انگار ۵ ماهه حامله م‌حالا خودمم چاق نیسم شکمم‌ خیلی ضایع و تو چشمه بدم میاد از خودم

من ۲۰ روز اول بستم فقط الان بندم تاثیر میزاره؟؟🫠

از کی بستی عزیزم؟

من همش تنبلی میکنم تو بستنش

پسر من ۵ ماهه شده از الانم میتونم ببندم همین کن سزارین رو

درخواست بده داشته باشمت واسه کن پره

از کی میبستین؟؟

چه کمربندیه؟میشه به منم بگید بگیرم اگر راضی

منم وقتی میبندم ب بخیه هام انگار فشار میاد درد می‌کنه نمیتونم ببندم

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی