۶ پاسخ

حریره فرنی سوپ های بدون ادویه واسش درست کن میکس کن اگر با قاشق نخورد با سرنگ بده بهش

منم امروز به جنون رسیدم بچه من از ۴۰روزگی اینجوری شد از دوماهگی دگ کلا نخورد

شیر خشک درست کن براش با قاشق بده بخوره

اخ ک درد منم هست

گلابی رو امتحان کن
بپز بعد بهش سرلاک فرنی و شیرخشک اضافه کن بده بخوره
سیب زمینی بزار بپزه بعد بهش یکم کره و شیرخشک اضافه کن
دختر منم خیلی بد شیر میخوره کم و فقط توی خواب من بجاش تو بیداری تو غذاهاش و میان وعده ش اینجوری شیرخشک میریزم میدم بلکه یکم جبران شه

فرنی دادی بهش ؟

سوال های مرتبط