دکتر چندهفته معاینه لگنی انجام میده که بفهمی زایمانطبیعی هستی یانه؟

۴ پاسخ

به من گفت ۳۷ رو تموم کنی معاینه ات میکنم

کلا بری بیمارستان دولتی کار نشد نداره میگن همه میتونن طبیعی بیارن😕

۳۵ هفته

من ۳۷هفته انجام داد

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا🫄🐣👶 مامان جوجه رضا🫄🐣👶 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی