انشالله
واسه من که کمتر از چهار هفته دیگه مونده🥹
وای واااااقعا. حالا باز شما دیگه چیزی نمونده تا زایمان. من چی بگم که توی ۶ ماه گیر کردم . اصلا نمیگذرهههههههه خسته شدمممممم🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
مثل چشم بهم زدن میگذره ومثل چشم بهم زدن بزرگ میشن ومابزرگتر
اخ حرف دل همه ی مامانارو زدی که هیچ، بابا ها هم منتظرن دیگه، همسر من دیگه داره اوضاش خراب میشه انقدر با خودش و نی نی حرف میزنه دارم نگران میشم😅
ایشالا..منم خیلی چشم انتظارم ک زودتر بغل بگیرمش بوش کنم🥹
ان شاالله عزیزم
خدا کنه هر چه زودتر یک ماه رو بگذرونیم 🙂
خداکنه🥲 من همش چشم انتظارشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.