۹ پاسخ

انشالله

واسه من که کمتر از چهار هفته دیگه مونده🥹

وای واااااقعا. حالا باز شما دیگه چیزی نمونده تا زایمان. من چی بگم که توی ۶ ماه گیر کردم . اصلا نمیگذرهههههههه خسته شدمممممم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

مثل چشم بهم زدن میگذره ومثل چشم بهم زدن بزرگ میشن ومابزرگتر

اخ حرف دل همه ی مامانارو زدی که هیچ، بابا ها هم منتظرن دیگه، همسر من دیگه داره اوضاش خراب میشه انقدر با خودش و نی نی حرف میزنه دارم نگران میشم😅

ایشالا..منم خیلی چشم انتظارم ک زودتر بغل بگیرمش بوش کنم🥹

ان شاالله عزیزم

خدا کنه هر چه زودتر یک ماه رو بگذرونیم 🙂

خداکنه🥲 من همش چشم انتظارشم

سوال های مرتبط