۱۰ پاسخ

وای یادش بخیر پارسال هر موقع گهواره رو باز میکردی یا سونو گرافی بود یا آزمایش انتی عجب حس خوبی بود الان هم که ماشاله همه زایمان کردیم غذا و بچه میزاریم خدا حفظش کنه

پسره صورتش کشیدس😍😍

دختر

دخترر

مگ دخترتون ۳ماهش نیست؟
الآنم باردارین؟؟

پسر عزیزم

پسرررر

اخی🥲🥲
یاد پسرم افتادم
دستشو اونطوری نگهمیداشت همیشه

چقدررر شکل عکس انتی پسر منه

مبارک باشه عزیزم
پسره💙

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی