سلام مامانای گل .علاعم رفلاکس پنهان چیه

۳ پاسخ

پسرم وزنش خوبه ..خس خس نمیکنه بالاهم نمیاره بعضی وقتا پنیری شکل بالا میاره ...ولی همیشه ازدهنش کف میریزه گفتم شاید خدایی نکرده رفلاکس پنهان باشه

ممنون گلم

فکر کنم حالت تهوع وخس خس سینه وکمبود وزن

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی