سلام خانوما کسی نیکان زایمان کرده هزینه اش رو میدونه

۸ پاسخ

پارسال نیکان حکیمیه ۵۰ تومن دادیم
وقتی مرخص کردن گفتن ۱۵ دیگه برامون هزینه اضافی درست کرده بودن

من نیکان غرب ۵۵

نیکان اقدسیه ۹۰ الی ۹۵ تومن میشه الان

پارسال 57
تو تاپیک هام هست

من نیکان سپید عمل کردم تقریبا شد ۵۰ تومن

من‌بهمن‌ زایمان کردم تو بیمارستان نیکان اقدسیه حدوده ۷۰ تومن شد البته اتاق وی آی پی گرفته بودم

زنگ بزن بیمارستان دقیق راهنمایی میکنه

من دکترم توی بیمارستان نیکان هست میگفت سزارین 100تومنه طبیعی 60یا70تومن

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هشتم بارداری