پارسال نیکان حکیمیه ۵۰ تومن دادیم
وقتی مرخص کردن گفتن ۱۵ دیگه برامون هزینه اضافی درست کرده بودن
من نیکان غرب ۵۵
نیکان اقدسیه ۹۰ الی ۹۵ تومن میشه الان
پارسال 57
تو تاپیک هام هست
من نیکان سپید عمل کردم تقریبا شد ۵۰ تومن
منبهمن زایمان کردم تو بیمارستان نیکان اقدسیه حدوده ۷۰ تومن شد البته اتاق وی آی پی گرفته بودم
زنگ بزن بیمارستان دقیق راهنمایی میکنه
من دکترم توی بیمارستان نیکان هست میگفت سزارین 100تومنه طبیعی 60یا70تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.