خانوما برای سلفری آزمایشگاه دنا خوبه یا نیلو؟

۶ پاسخ

جفتشون خوبن. من دکترم گفت یا دنا برو یا نیلو. رفتم نیلو ولی یک ماه طول میکشه جوابش بیاد.

من دنا دادم و اینکه دکترم اونجا رو معرفی کرد دکترم خیلی متبحره

دنا و آرمین خوبن

دنا خوبه دکترم معرفی کرد من اونجا انجام دادم

نيلو خوبه

من دنا انجام دادم. تازه از قزوین فرستادن تهران به آزمایشگاه دنا، که ۱۲ روزه جوابشو بهم دادن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری