۷ پاسخ

وای خدا دختر منم همینه همش اشکش دم مشکش
بیرون که خیلی کم می برمش اگرم بره فوری مریض میشه
اگرم کسی سرما خورده باشه فوری میگیره ازش

منو که نابود کرده

آره خیلی ☹️

ظاهرا ۲ تا ۳ سال همینه

پس منم همینه

اره خیلی گریه میکنه دختر منم
فقط میگه بشین پیش من 🥲🥲

اره بهانه گیر شده خیلی

سوال های مرتبط