۱۰ پاسخ

قرص اهن رئول عالیه

از همین آهن شما ولی اصلا حوصله دارو ندارم ☹😔

من یک شب درمیون اهن و کلسیم میخورم
جمعه ها هم ویتامین دی
با این حال داغونم

من کلا ففول برست فیدینگ میخورم عالیههههه

من خاک تو سر هیچی نخوردم☹️

من هيچي نميخورم😐

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

اهن نخوردم مولتی ففول برست خوردم

ازمایش دادم اهنم خوب بود
متخصصم گفت نمیخواد
اسید فولیک و کلسیم و ویتامین د میخورم
مولتی ویتامین داری میخوری باعث افزایش اشتها و چاقی میشه

قرص آهن فرودین
برای ریزش مو قرص ب کمپلکس

سوال های مرتبط