سلام چه مارک زد افتاب برای نوزاد 8ماه خوب

۵ پاسخ

فرقی نداره از داروخانه مخصوص اطفال بگیر. من البتع ماستلا میزنم واسش

من ایروکس خریدم

من مای گرفتم براش

ماستلا عالیه

ما بزرگا استفاده نميكنيم ميخاي براي بچه استفاده وكني😅

سوال های مرتبط

مامان نبات 🍭 مامان نبات 🍭 ۱ سالگی