۲۶ پاسخ

من زایمانم طبیعی بود تا ده روز مامانم مادرشوهرم دوتا خواهرشوهرام و مادربزرگ شوهرم بودن بعد حمام هم اومدم خونه مادرشوهر خونه مامانم تا بخیه هام افتادن

عرف اینجا اینطوریه که تا ده روز میمونه بعدش سر میزنه

بارداری اول یا 30 روز خانه مامانم بودم بعدش همسرم میرفت سرکار همش اونحا بودم

۱۰ روز مامانم میاد
طبیعی میخوام زایمان کنم

فقط تو بیمارستان چون خودم بز. ر سر پا میکردم ب مارام میرسیدم مادر شوهرمم طبفه پایین تن تن سر میزد کمک میکرد وادرم چن رپز یبار تا ۱۰ روز میومد سر میزد

۴۰ روز خونه مامانم بود بعدش اومدم خونه خودم مامانم هر روز صبح میاد تا عصر آخه دوتا پسر دیگه هم دارم. طبیعی بودم

سزارینم هیچ کی پیشم نبود فقط شوهرم اونم کاری نمیتونست بکنه 💔

۲۹ روزه خونه بابامم 😖😂

من سزارین کردم ب راحتی میتونم بگم بخیه و کمرم و اینا اصلااا اذیتم نکرد و از روز دوم راحت میتونستم کارامو بکنم اماااا من یه اشتباهی کردم بعد زایمان سرمو‌ تکون دادم و حرف زدم همون باعث شد سردرد کشنده ای بگیرم.اگه میخوای بعد زایمان راحت باشی خودت ب کارات برسی تا وقتی ک تو بیمارستانی نه حرف بزن نه سرتو تکون بده

زایمان طبیعی سه روز مامانم پیشم بود و تا نه روز هم مادر شوهرم کلا پیشم بودن
بعدش خواهر شوهرام مجردن میان پیشم و میرن

سزارین بودم دوماه نیم خونه مامانمو مادرشوهزم در رفت وامدم میترسم تنها ببمونم هنوز خونه ی روزم تنها نموندم

۱۰روز سزارین

دخملت چقد شبیه پسر منه😍😍😅😅 ولی کم مو تر

طبیعی
ده روز خونه مامانم ب زور نگهم داشتن آخه ماه رمضون شد دلم نمیومد دهن روزه ب من برسن دلمم برا خونم تنگ شده بود😄

زایمان اولم خیلی دردم بیشتر بود تا دوازده روز مامانم پیشم بود بعدشم ده روز من رفتم خونشون موندم
این زایمانم خیلی راحتتر بودم تا ده روز مامانم موند و دیگه من نرفتم خونشون،شهر دیگه هستن مامانم اینا
هر دو سزارین بودم

سزارین 11 روز پیشم بود

یک هفته مامانم در رفت و آمد بود بین خونه خودشون و من. فقط سه شب پیشم موند.
الان دیگه تنهام بعد از یک هفته
سزارین

سزارین یک شب بیمارستان ی شبم‌خونه
تا یه هفته هم روزا بهم سر میزد

منم طبیعی بودم مادرم تا به هفته بیشتر نبود بعد که مادر شوهر اومد من بیشتر خونه مادرشوهر بودم بعد یک هفته رفتم خونه مادرم دیگه الان همش در رفت و آمد خونه مادر شوهرم هستم مادرم خونشون شهرستانه

ده روز خونه مامانمم موندم سز

ده روز
سزارین

سزارینم
فردا میخوام برم خونه خودم تا الان خونه مامانم بودم

زایمان اولم طبیعی بود تا دوماه پیشم بود یک ماه خونم یک ماه خونه بابام
ایندفعه دوقلو بودن و سزارین با دوتا خاله هام تا دو هفته بودن پیشم مادرمم ایندفعه تا بود هیچکاری نکرد حتی ی وعده غذای مناسب برای من درست نکرد همه کارا با خاله هام بود

من تا ۹ روزگی خونه مادرشوهرم بودم بهم میرسید بعدش به اصرار شوهرم برگشتم خونه و الان خودم کارای خودمو میکنم سزارین زایمان کرده بودم

۱۱ روز سزارین

۱۲روز سزارین
دو سه روزم فقط روزا من رفتم خونشون

سوال های مرتبط