۲ پاسخ

سلام خوبین ببخشید شما اخرش کدوم بیمارستان زایمان کردید؟

اگه از اول افت قند نداشته مشکلی نداره، بعضیا افت قند دارن دست و پاشون سرد میشه باید زود به زود شیر بخورن

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی