عزیزم دخترم ۳۲۰۰ بدنیا اومد سایز صفر خریدم تا چند روزم صفر میبستم
همون صفر بگیر
بچم ۳۵۰۰بود.. چند روز اولو صفر بستم
ی نکته خیلی ریز لگن دخترا پهنتره برا همین سایز یک بهتره هرکی دختر داره
عزیزم سایز یک بگیر سایز صفر واسه بچه های زیر ۳ کیلو
پسر من سه کیلو نیم بود هنوزم دارم صفر میبندم یک براش خیلی بزرگه
نه دیگه سایز یک بگیر
صفر واسه نوزاد نارسه
سایز صفر نخر بزار دنیا اومد بگیر اگر کوچیک بود من ک 1 خریدم بعد سونو کم و زیاد داره ها وزنش دقیق نیس
اره من بچم ۳کیلو بود ۶تابسته سایز صفر استفاده کردیم الانم سایز ۱ هستیم
ن لازم نیس ۱ بگیر
منم بچم ۲.۹۰۰ بود تا دو هفته سایز صفر استفاده کردم
یک بگیر دختر منم ۳کیلو بود ولی روی پاشو چسبش زخم میکرد
به من گفتن ۱ بیار از ۲کیلو تا ۵کیلو جوابه
برا من بچم ۳۶۰۰
بود الانم صفر استفاده میکنم به نظرم یک بزرگه
سایز صفر برای بچههای زیر ۲کیلوعه
سایز یک بخر واسه ۲تا۵ کیلوعه
برا من که ۲۸۰۰ بود وزنش سه چهار بسته کوچیک سایز صفر مصرف کزدم
خیلی کوچولو هیت واسه بچه های نارس هست ۳کیلو خوبه همون یک بگیر
اره یه بسته تعداد کم بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.