۱۴ پاسخ

یگ بگیر

صفر هم بگیر من ۳۷ هفته گفت ۳۴۰۰ ۳۸ هفته ۳۲۰۰ اومد صفر اندازش بود دو هفته

عزیزم شما طبیعی زایمان میکنین ؟

سلام عزیزم بسلامتی دیگه داری از سر کوه میایی پایین 😁حسابی برای ما دعا کن

یک بستم اونم زودی کوچیک شد

بچه من ۳۱۳۰ک بدنیااومد صفر بستم تاچندروز بعد دیدم پاهاشو قرمز کرده .ازاون ب بعد دیگ ۱بستم

یک بگیر

سایز یک

من ۱۴ روزگی ۳ و نیم بود
هموز هم دارم صفر میبندم بسته اخره البته
تموم بشه ۱ باز میکنم

من صفر گرفته بودم خوب بود تا یه هفته بعدش یک گرفتم

پسر من۳۳۰۰بود یک بستم

یک بستم

بچه من ۳۸۰۰ بود یک بستیم

یک بگیر .صفر کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری