۳ پاسخ

راحت طلب شده دقیقا دختر منم تو نوزادیش همینجوری شد آخرشم پنج ماهگی سینمو نگرفت که نگرفت
با قطره چکون بهش بده یا قاشق
چون شیشه راحت تره و با دو مک زدن کلی شیر میخوره سیر میشه
مایعات زیاد بخور زیره و رازیانه دم کن بخور آش رشته بدون حبوبات بخور دلستر هم خیلی خوبه آب سیب بگیر بخور کله پاچه هم عالیه شیرت چرب میشه

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

رفلاکس داره یا دل درد...ببر دکتر دارو بده

سوال های مرتبط