من که شیر نمیدم هم دسته دسته موهام میریزه
کاش فقط موی سرم میریخت مژه و ابرومم داره میریزه😂😂
شدید 😭😭😭
همین که سه ماهگی دخترم تموم شد و شاید باورت نشه... ،شده بود سه ماه و دو سه روز که شروعععع شد 😭😭😭
سلام عزیزم خوبی
برای واکسن کزاز تاپیک گذاشته بودی
آخر چکار کردی زدی یا نه؟؟
منم یادم نیست تو بهداشت هم ثبت نشده
دو دلم که بزنم میترسم ضرر داشته باشه اگه ی موقعی زده باشم و یادم نیست
من یک ماهه ریزش موی خیلی شدید گرفتم ،تا دوماهگی هم ب پسرم شیر خودمو دادم ،اما بازم وحشتناک موهام میریزه
منم موهام انقده میریزه هرروز انتظار دارم کامل کچل شم دیگه بااینکه شیر نمیدم
وای منم ویتامین میخورم اما میریزه نمیدونم تا کی ادامه داره
ارهههه شدید 🫠🫠🫠
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
ب شدت🫤
البته من قرص های ویتامین ک برا بارداری میخوردم دیگه نمیخورم احتمالا از اون باشه
😮💨
اره بابا واسه شیردهیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.