سنو انتی مهم تره یا انومالی

۵ پاسخ

هردو مهمن
اننتی هفته 11 تا 13 باید بدی، که میگین هفته 12 که میانگین این بازه زمانیه
و 18 هفتع انومالی

جفتش مهمه هر کدوم موارد جداگانه ای رو بررسی میکنن

هر دو عزیزم تمام آزمایشات و سونو ها مهم و واجب هستن

جفتش مهمن عزیزم

هر دو

سوال های مرتبط

مامان Arad💙 مامان Arad💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری