۱۰ پاسخ

اگه میتونی بده نوکشو شوهرت بمکه😬😬 اصلا از شیر دوش استفاده نکن من کردم نوکش ترکید زخم شد 😫😫

قدم نو رسیده مبارک💐. زیر سایه‌تون بزرگ بشه ان‌شاءالله. منم همین مشکلات رو سر پسرم داشتم چقدر اذیت شدم از نظر روانی. من شیر دوش گرفتم نشد، سرنگ زدم نشد، رابط سینه گرفتم نشد. برای سفتی سینه کیسه آبگرم برای من جواب داد. برای شیردهی هم پسرم دو شیره شد آخر. شیرخشک دادم و اینقدر استمرار در دادن شیر مادر که بالاخره نوک سینه‌ام دراومد.

رابط سینه بگیر

عزیزم شیرتو بدوش بعد کمپرسور آب گرم مرتب بزار رو سینت نرم میشه بعد از چند روز منم اینجور بودم مرتب سینتو بمال شیرتو بدوش

عزیزم نعنا خشک رو بجوشونید بعد آبش رو آبکش کنید بعد یکم نعناع دوباره بریز تو آبش بده یکی ماساژ بده سینه هاتو روز دو بار اینا انجام بده من توی دوروز سینم خوب شد از سفتیش و شیر نیومدنش گریه میکردم ابش زخم سینه رو یکم بهتر میکنه
برای زخم نوکش یا روغن زرد حیوانی بزن ،یا روغن حیوانی بزن ،یا شیر خودتو بزار مرطوب بمونه من سری سینه خریدم فایده نکرد ولی میزارم شیر میاد توش مرطوب میمونه نوکش یکم بهتر میشه

از رو سر شیشه سینتو مک بزنه

با شیر دوش بدوشش دوش آب گرم فراموش نشه نوک سینه آت نرم که شد بچه راحت میگیره.برای شیرت زیاد بشه ماهی بخور با رازیانه هم خوبه

موقت سر شیشه بزار رو سينه ات ولی دائم این کارو نکن چون دندونش بعدا. بخاطر مک زدن زیاد زشت میشه

کیسه آبگرم بذار رو سینت،خودتم ی چای بخور،از داروخانه شیردوش ها ک شکل سرنگه رو بگیر قشنگ سر سینتو میکشه بیرون منم سینم سر نداش بااونا دوشیدم اومد نوک سینم بیرون

شیرتو بدوش

سوال های مرتبط