ربطی به دوقلوها نداره .
نه خیلیددوقلو ها سالم دنبا میان هیچیشونم نیس
دیگه اون ژنتیکیه
سنو گفت دوتاش چسبیده وخداروشکرا سنو علکی خداروشکر سالمن
ن ندارن خداروشکر
من پسرام دو هفته زودتر بدنیا اومدن
مشکل نگفت فقط یکیشون بیشتر تو دستگاه موند و زردی داره هنورم
مثلا چ مشکلی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.