۵ پاسخ

ربطی به دوقلوها نداره .
نه خیلیددوقلو ها سالم دنبا میان هیچیشونم نیس
دیگه اون ژنتیکیه

سنو گفت دوتاش چسبیده وخداروشکرا سنو علکی خداروشکر سالمن

ن ندارن خداروشکر

من پسرام دو هفته زودتر بدنیا اومدن
مشکل نگفت فقط یکیشون بیشتر تو دستگاه موند و زردی داره هنورم

مثلا چ مشکلی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی