۳ پاسخ

اینجا میگن بچه بالا دربیاره باید صدقه بدید
فک نکنم باید باشه معمولا پایینه ولی بالا هم درمیارن

نه بایدی وجود نداره و اوکیه

معمولا از پایینه ولی استثنا پیش میاد بعضیا از بالا شروع میشه اشکالی نداره. خواهر زاده منم از بالا بود

سوال های مرتبط