۱۰ پاسخ

اگر موهای صورتت مشکیه لیزر عالی جواب میده راحت میشی
ولی اگر موهات پرز و کم رنگه لیزر کنی بدتر درمیاد

بند انداز بخر خودت بنداز ... دیگه چاره ای نیست
منم همینم

از این دارم
خیلی راضیم

تصویر

بندانداز بخریاکرم موبر گاهی استفاده کن

بندانداز برقی بخیر
منک خیلیییی راضیم الان از وقتی بچه دار شدم ارایشگاه نرفتم

من قبلا با تیغ میزدم اصلا راضی نبودم تند تند در میومد… خودم بند مینداختم زخم میشد… الان یکسال و نیمه دستگاه اپیلیدی گرفتم هفته ای یکبار یا ۱۰ روز ازش استفاده میکنم یعنی عااااااالیه راحت شدم… فقط ماهی یکبار برای اصلاح ابرو میرم آرایشگاه

من لیزر میرم چند ساله و مشکلی واسم پیش نیومده چرا میگن لیزر خوب نیست؟

شیور مخصوص بانوان بخر

من با تیغ اصلاح صورت میزنم از اونا که شیارها شیارداره

ب منم بگید عین خودتممممم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۱ سالگی