نظرتون چیه؟
#شیرخشک واکسن پوشک #ویروس تب

تصویر
۷ پاسخ

نظرم اینه ک بشینن اونا این شرایط و قبول کنن
شايد بگي خب ما هم شرايط اونارو قبول نميكنيم
در جوابش بايد بگم كشوري ك الان بيشتر ويرونه شده ايرانه

مگه نظر ما مهمه😂

اونا قبول نمیکنن این شرایط رو مگه دیگه دو طرف بخان خسته بشن تموم کنن وگرنه با این پیشنهادهای دو طرف تا اخر عمرمونم جنگو تموم نمیکنن که هیچ هممونم میکشن

بنظرم شروط خوبی ذاشتن این همه مردم استرس کشیدن مگه احمقیم یبار دیگه اتش بس کنیم دوباره حمله کنن

بهترین شرطی ک باید گذاشته بشه همینه بنظرم چ فایده داره اتش بس کنن ۶ ماه بعد دوباره روز از نو ردزی ازنو تازه تجدید قوا کنن و برگردن جنگ باید برای همیشه تموم شه

چطو اونا هسته ای داشته باشن اشکال نداره ما داشته باشیم اشتباهه...جنگ خسارت داره ...ایران زیر بار هسته ای بره عیچ وقت در امان نیست

نظر خوبی دارم😂

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۱ سالگی