بخاطر هورموناته عزیزم
طبیعیه
یکم دیگه بگذره درست میشه
عزیزم دلسوزی زیاد معمولا از افسردگیه
افسردگیه عزیزم منم بعد زایمان اینجوری شدم دخترمو نگا میکردم از شدت دوس داشتن گریه میکردم حالم بد میشد قرص ضد افسردگی خوبم کرد
دلسوزی چرا؟
اسم حست دقیقا دلسوزیه؟
بیشتر توضیح بده
عذاب وجدان داری بابت یه سری موارد یا بی دلیل دلت میسوزه براشون؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.