اگه قد و وزنش نرماله کلا از شیر بگیرش غذا خور میشه در طول روز بهش شیر پاستوریزه بده
من که از شیر گرفتمش
اخه عزیز من این همه شیر باز میخوای غذا بخوره به نظرم حتما شیرشو قطع کن الان وقت خوردن این همه شیر نیست
از شیر بگیرش من خیلی ها اینجا دیدم اینجوری بودن از شیر گرفتن خوب شده
قد و وزنشم زیر نموداره یا خوبه؟
جدیدا اینجوری شده؟ یا از اول اینجوری رود؟
به نظرم ببرش دکتر شاید رفلاکس داره احساس سیری میکنه
شیر همچون دلش رو آروم میکنه میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.