خواهرشوهرم رژلب زده و خییییلی قشنگه
من خط چشم زدم خوبه ولی زیاد دیده نمیش همینک جشم یکم تمیزه وگرنه من هنوزم میکشم
بن مژه عالیه بزن حتما
رژ نزدم تجربه ندارم
شیدینگ لب زدم ۳سال پیش خیلی راضیم چون لبای من سفید بود الان خیلی خوب شده
من جفتشو دارم البته بن مژه نه یه خط چشم باریک. کوتاه خیلی راضیم
من بن مژه زدم اصلا اصلا مشخص نیس
دردش هم خیلیییی زیاده
منم دوست دارم بزنم ولی لبام خیلی پوست میندازه میترسم بزنم بدتر نشه
خیلی خوبه
رژ لب داعم مسخرس
جفتش قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.