۹ پاسخ

قرص اناهیل بخور قرص اسیکلوور هر ۶ ساعتی بخور من واسه ژل لب میخوردم

بهشت قرص نگفتن بخوری
من چند روز پیش بن مژه زدم چون چشمم ورم کرد گفت قرص بخور

روز اول اره من همین ۱ماپیش زدم ۱سی سی همین بود بعده ۳روزخوابید الان داشتم به شوهرم میگفتم برم ۱سی سی دیگ بزنم اوکی شه

واس من لب بالا خیلی ورم داشت خیلی ها ولی فرداش خوب شد غصه نخور از توهم خوب میشه یکی دو روز صبر کن

من این همون اوله که ورم داشت😂اما انگار نداره😂

تصویر

ی عکس از لب خودت بده ببینم چقدر ورم کرده

نگران نباش عزیزم فردا ورمش کم میشه

جانم

مال من خیلی کم ورم داشت اونم در حد ۲،۳ساعت بود از وقتی تموم شد بعدش کاملا خوب شد

سوال های مرتبط

مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی
مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی