۶ پاسخ

من تقریبا یک سال و نیم پیش یک و نیم انجام دادم
واسه الان عالیه

خیلی خوبه . من اسفند پارسال زدم ۳ تومن شد

شهر ماهم قیمت همینه

عالیه دوستم انجام داد ۲۴۰۰

من خرداد کردم ۱۹۰۰ شد و راضیم

اره خیلی خوبه من عمم انجام داده 2700

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی