چخبرهههه چ فکرا میکنین بخدا اونا طبق تکامل رشدشون جلو میرن توقع داری جمله بگه زیاذم میگه والا بچه من نمیتونه بگه
پسر من که کلا پنج تا کلمه میگه اونم اگر حال داشته باشه 😑😑
دختر من الان دو سال و ۱۶ ر وزش هست هنوز دو کلمه ای نمیگه
اصلا نگران نباش چرا استرس میگیری…
دخترمن ۱ماه ۵تا کلمه دیگه هم یاد گرفته..
همش تکرار میکنیم اعضای خانواده ..فشار رو بچه نیس ..اونم نگا میکنه ..کم کم میگه
پسر من که به جز پنجشش تا کلمه یک کلمه همنمیگه🤦🏼♀️
پسرمنم در همین حد ماماجی (ماماجون)
باباجی(باباجون)
بقیه تک کلمع
ب زبون خودش(کره ای)زیاد حرف میزنه
ولی واضح جمله نمیگه
عزیزم دوکلمه ای بعده دوسالگی چرا انقدر عجله
دختر منم نمیگه خیلی چیزا رو میگه ولی بده و بگیر اینارم هنوز نمیگه
پسرمن حدود ۸۰تا کلمه و حرف معنادار میگه
ولی دوکلمه نگفته تالان
دختر منم درهمین حد میگه
دختر منم نمیگه دوکلمه ای فقط چی شد و ای بابا رو میگه نگران نباش کم کم میگه
همه چیز با اشاره میگه
حرفهاش نامفهومه فقط آبجی جون مامان و بابا وامنون معنی هاش رومیدونه امنون یعنی ممنون منظورشه بقیه ی حرفهاش نامفهومه
دختر من میگه بم بده دیر یعنی شیر / بابا رف / دایی مصی / خاله زینب / مامان جون / ماما بخور و .. نگران نباشششش جانم حرف میزنه تا دو سالگی سرتو میخوره
بابا بیخیال، استرس چی؟ انقد حرف بزنن مخمونو بخورن. دختر منم نمیگه. فقط این چیه رو بلده دو کلمهای بگه
استرس نگیر دختر من تاره یک ماهه میگه مامان آب . مامان اشین ( بشین) . بابا افت ( رفت)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.