۴ پاسخ

جز سازش چیکار میشه کرد .جیغ بچه بی دلیل نیست یا بخاطر دندون اذیته یا نمیتونه منظورشو برسونه عصبی میشه و هزار دلیل دیگه باید ساخت تا این دوران بگذره

هیچی من که دیگه بهش عادت کردم.
آزمایش خون بدین شاید ویتامین بدنتون کم باشه
ولی تو بهار آدم دلش میخواد فقط بخوابه

من مغزم رگ ب رگ میشه قشنگ، کارخودشو میکنه دگ بعدش چ فایده خودتو پرپرکنی🗿

پسرم جیغ زدن بلد نبود رفتم مهمانی دختر خاله همسرم با دختر خاهرشوهرم جیغ میزدن اینم یاد گرف
با زبون خوش میگم نزن گاهی گوش میده گاهی نه که تهدید میکنم میگم الان دعوات میکنما ساکت میشع😐

سوال های مرتبط