ن گلم مطمئن باش هیچ زنی بدون عفونت نیست.
بله میره
تو بارداری اولم داغون شدم با عفونت واژن و اصلا خوب نمیشد با هیچ دارو و پمادی ولی بعد زایمان کامل از بین رفت
عزیزم شیرینی کم استفاده کن ببین اثر میکنه
تو هم ترشح سبز داری؟
پماد کلوتریمازول رو چجوری میزاری؟؟
من برای پسرم از قبل بارداری تاتا ماه نهم عفونت داشتم و خوب نمیشدم تا زایمان کردم
الان برای این بارداریم هم اینطوری شدم اما پماد کلوتریمازول یه ااپیدورال داره اینو باید پرکنی وهمشو بزاری که عفونتت بره
واینکه این پماد کلا یه هفته میتونی ازش استفاده کنی
من که استفاده کردم عالی بود
اره گلم من رفت
باید تو بارداری درمانش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.