خانوما درد واژن دارم طبیعی عایا

۶ پاسخ

من میترسممم آخه سر اولی من هشت ماه استراحت مطلق شدم الان میترسم درد دارم مثلاً موقع نشستن این چند روزی کم سرپا زیاد بودم استراحت کم میشه و اینکه انگار استخون کنار واژنه

منم دارم مامانا میگن از خون رسانیه جنیینه

منم داشتم بخاطر يبوست بود

وای منم درد دارم خیلی نگران بودم

بله عزیزم بخاطر کشیدگی عضلات دور واژنته

اره عزیزم اگه طول سرویکستون کم نباشه

سوال های مرتبط

مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری