من میترسممم آخه سر اولی من هشت ماه استراحت مطلق شدم الان میترسم درد دارم مثلاً موقع نشستن این چند روزی کم سرپا زیاد بودم استراحت کم میشه و اینکه انگار استخون کنار واژنه
منم دارم مامانا میگن از خون رسانیه جنیینه
منم داشتم بخاطر يبوست بود
وای منم درد دارم خیلی نگران بودم
بله عزیزم بخاطر کشیدگی عضلات دور واژنته
اره عزیزم اگه طول سرویکستون کم نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.