درد واژن و سنگینی واژن خفیف تو این هفته طبیعی؟

۶ پاسخ

منم دارممم 🥴

بله عزیزم
سعی کن بیشتر استراحت کنی

عزیزم تل داری؟؟؟

اره عزیزم طبیعیه منم دارم الآنم سعی کن زیادراه نری یاسرپانمونی بیشترمیشه دردت

اره منم همینطورم

منم درد واژن دارم البته از17هفته اینا دارم مخصوصا وقتی میخوام بلندشم یابشینم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نسا مامان نسا هفته بیست‌وپنجم بارداری