سلام خانمایی که 6ماه گذرونید ایا طرح یسنا بهتون تعلق گرفت

۵ پاسخ

من پرسیدم گفتن دهک یک تا سه فقط

من یه ۴,۵ دفه ای گرفتم ولی الان دوماه فعلا قطع

چحوریه عزیزم

به دهک های ۱ تا ۵ میدن فکر میکنم

به دنیا که بیاد با شناسنامه بچه واریز میشه واست فک کنم

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا جان 🥹 مامان امیر رضا جان 🥹 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری