۵ پاسخ

منم 🫤🫤🫤🫤🫤

عزیزم برا دخترت تولد مفصل گرفتی راضی هستی؟ پشیمون نشدی بعدش؟ منم فکر تولد هستم البته خیلی مونده بازم تا تولد دخترم خانواده میگن بچه هس نمیفهمه بزار بزرگ تر بشه اون موقع براش تولد بزرگ بگیر یا اینکه‌میگن کوچیکه اذیت میکنه سخت میگذره از این حرفا

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

عزیزم توکل بخدا ازماکاری جزتوکل و امید برنمیادشمام اگر میخای مفصل بگیری برنامه ریزی عاتو بکن اما هیچی روش ننوشته

بنر و کلاه و ریسه و اکسسوری تولد خواستی به صورت اختصاصی در خدمتم

سوال های مرتبط