سزارین اختیاری نمیکنن
منم چون لگنم سره بچه اول تنگ بودامپول فشارهم زدن هیچ تغییری نکردسزارین شدم بیمارستان دولتی سره بچه دومم فشاربالا۱۶بود۳۶هفته زایمان کردم اینسری هم هنینجوریم
من اختیاری ام انجام میدم بی دلیل
مونده به دکترت
اختیاری نمکنن
سزارین اختیاری نمیکنن باید یدلیلی داشته باشه تا انجام بدن و دکتر تشخیص بده
سزارین اختیاری نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.