من دوست دارم ذخیره کنم ولی هم هزینه اش زیاده هم اینکه حس میکنم از نظر قانون جذب خوب نیس. مث این میمونه که مثلا یه پولیو بزاری کنار بگی این پول باشه برای مریضی وتصادف وفلان.اینم حس میکنم باعث جذب مریضی لاعلاج میشه
من برا دخترم ذخیره کردم به نظرم یه پشتوانه است برای کل خانواده
یعنی چی بند ناف ذخیره کنی
نه بابا ایشالا که بچه هامون همیشه سالم باشن و ۱۲۰سال عمر باعزت داشته باشه🙏🌹
والله منم دوست داشتم ذخیره کنم ولی میگن 10سال بیشتر نگه نمیدارن واقعیت من فکر میکردم برای همیشه نگه میدارن بخاطر همین فعلا پشیمون شدم
نه.. به چه کاری میاد؟
بندناف نینی ذخیره یعنی چی چکار میکنن ؟؟؟
من برای بچه اولم کلی رفتیم و اومدیم و ازمایش دادیم و تست دادیم هزینه ذخیره هم پرداخت کردیم روز زایمان یه نفر از رویان اومد اتاق عمل و نمونه رو برداشت بعدش زنگ زدن گفتن نمونه الوده شده زمان انتقال نمیتونید ذخیره سازی کنید ، هزینه رو مرجوع کردن الکی اون همه تست دادیم! برای دومی اصلا نرفتم دنبالش دیگه
اینو بیمارستان مشهد بهم داد
ولی گفت هزینه اولیه اش حدود ۲۴ تومن میشه و هر سال هم حدود ۲ تومن
هزینه اش برام زیاده ، چون من دوقلو دارم
نمیدونم چی کار کنم 😮💨
سلام عزیزم منم دلم میخواد اینکار رو بکنم شما اطلاعاتی دارید راجبش
یک نفر تو گهواره نوشته بود ذخیره کردم این همه هم پول دادم هرماه ولی بدردم نخورد
اگر بتونم از هزینه زایمان بر بیام حتما بند ناف هم ذخیره میکنم متاسفانه بیمارستانی ک دکترم هست فقط زایمان ۹۰ تومن 🥲
سلام بله من در نظر انجام بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.