کی میشه ک کنسرو ماهی بدم ب بچه؟

۴ پاسخ

غذاهاي كنسروي واسه ما ادم بزرگ ها هم خوب نيست، اونوقت ميخواي بدي بچه!!!

دکتر گفت بعد از دو سالگی

سعی کن تا دو ،سه سالگی ندی .خود ماهی بهتره

بالای سع سال

سوال های مرتبط

مامان ارین مامان ارین ۱۳ ماهگی
مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۴ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه و فاطمه مامان ریحانه و فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان هدیه الهی💙 مامان هدیه الهی💙 ۱ سالگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان ❤️یزدان❤️ مامان ❤️یزدان❤️ ۱ سالگی
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی