۳ پاسخ

منم دخترم شیرخشک میخوره.مامانم میگه چرا باید عذابش بدی بچه تا دوسالگی مجازه بخوره.چرا باید گرسنگی بکشه که ما میخوایم دیگه شسر نخوره

پاستوریزه با شیره انگور یا خرما یه قاشق غذاخوری و نیم بریز بده بهش عاشقش میشه ضرر هم ندارع اصن براش خیلی ام مفیده دختر من عاشقشه یه وعده ظهر یه وعده هم شب قبل خواب میخوره همیشه

دختر منم ۱۷ ماهشه روزا نمی‌دم سعی کن روزا ندی قایم کن نبینه .ولی شبا تند تند بر شیر بیدار میشه
شیر پاستوریزه نخوره بهتره من میدادم کلا حساسیت کرد

سوال های مرتبط