۷ پاسخ

با انژوکت سوراخ کن اصلا چیزی متوجه نمیشه چه برسه گریه کنه

منم هنوزنبردم

منم نبرذم دلم نمیاد

من خودم نشوندمش روپام تا دکتر سوراخ کنه ، نمیدونم من خیلی شجاعم یا بی احساسم 😕😑😂 دردشم نیومد لیدوکایین زدن

منم ۶ماهگی گوششو سوراخ کردم گریش مال همون لحظه هس

من بردم هفته پیش گریه ‌اش همون لحظه‌اس بعد زود ساکت میشه🥹 فقط همسرت همراهت باشه بهتره عزیزم

من نبردم هنوز
میترسم

سوال های مرتبط