۱۴ پاسخ

ناراحت نباش عزیزم من هیچ مشکلی هم نداشتم بعد از ۹ ماه اقدام باردار شدم بدن تا آمادگی پیدا میکنه طول میکشه فقط از همین الان مصرف فولیک اسید رو شروع کن برای تقویت تخمک هاتم بعد از پیریودی هر روز یک لیوان رازیانه دم کن بخور تخمک گذاریتو قوی میکنه بعد از شش ماه اقدام اگه نتیجه نگرفتی برو چکاب کامل بده و زیر نظر متخصص زنان باش

ناراحت نباش عزیزم هرچی بخاطر ذوقی که داری عجولتر باشی اتفاقا دیرتر اتفاق میفته
کاملا بسپار به خدا که هروقت خودش صلاح بدونه تو بهترین موقعیت فرزند سالم و صالح بهت عطا می‌کنه انشاالله

منم همینطور خدا کنه این ماه پریود نشم ولی خیلی علائم پریود دارم 😢😢😢😢

عزیزم منم دوساله اقدامم

منم ۵ماهه اقدام هستم منتظرم ببینم ۱۳ اردیبهشت پریود میشم یا باردار ، البته امیدی ندارم که باردار باشم چون هیچ علائمی ندارم

پنج ماه ک چیزی نیست خواهر صبر داشته باش

اولین بار تاخیر داشتی

حالا یکبار بدون فکر کردن به باردارشدن اقدام کنید مطمين باش همون ماه باردار میشی

دکتر رفتی عزیزم؟فرصت داری تا یکسال طبیعی باردار بشی ناراحت نباش من ۳ سال و نیمه اقدامم چی بگم پس😅

انشاالله ماه بعد دامنت سبز بشه عزیزم

تنبلی یا عفونت نداری؟ چکاپ شدی؟

من ۳ساله اقدامم عزیزممم

همچنین

منم امروز پریود شدم سه روز زود پریود شدم مام ۵ماه اقدامیم

سوال های مرتبط

مامان سارا مامان سارا هفته سی‌وسوم بارداری