این آزمایش غلباگری دوم هست خوبه ؟؟تا شنبه یکشنبه نمیتونم صبر کنم

تصویر
۲ پاسخ

سلام به نظر من که همه چی نرماله ریسک پایین زده مشکلی نیست انتی چرا نرفتین؟

نه ان تی هست

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری